Alla inlägg under februari 2009

Av Sara - 28 februari 2009 21:50

JAG HATAR JENNICA ÖHMAN !!!!!!!!!

Av Sara - 28 februari 2009 21:48

Heeej

Nu sitter jag hos jennica hon springer och pratar i trelen ovanligt :)

NOT ! :)

Kevs är hemma hos mor och far åkte därifrån typ när de va läggdags så ska ju ändå dit jag oxå sen så!


Undra va man ska hitta på ikväll då? Vi funderar ju på att åka en sväng men jag vet inte hur de blev med de tror de blir av iaf få se va jennica säger !


Nee n u ska jag vara social !

 Hej då

Av Sara - 25 februari 2009 00:15

Hej hej blir ett snabbt inlägg idag bara !

Jennica har nyss åkt hem trevligt med kaffe sällskap si så här på "kvällen":)

har även vare och hämtat sonen min oxå ! :)

Älskade barn vad jag har skanat dej ! du är verkligen mitt allt ingen kommer någon sin kunna ta dej i från mej !

Älskar dej hjärtat mammas<3

Nee nu ska jag sova läsa va andra idioter

 skriver i sina bloggar först bara !

VISSA tror ju verkligen att dom kan allt !

Jaja Natta !

Av Sara - 23 februari 2009 17:22

Hej .

Nu va de ett tag sen man skrev igen orkar inte skriva så mkt nu heller men slänger in några rader iaf så grymt trött jag är fryser som en tok !

 Tror jag börjar bli sjuk ! men hoppas jag har fel!

Imorgon kommer min älskade son hem ÄNTLIGEN ! :)

Saknar honom masssor !


Nee slut skrivet nu ska jag dra mej till malin och kolla på TV för min har ju pajjat ! åååå!


Kevin <3

Av Sara - 17 februari 2009 23:51

Häääj :)

Nu sitter jag hemma nyss kommit hem har vare till jennica och drukit lite kaffe alltid lika gått :) hehe !

Skulle även ha vare till s-vall på nolia mässan

 idag men råkade "Glömma" bort de :)

Ledig dag ist :)

Saknar mitt lilla barn så ininorden !

vet inte va jag ska ta mej till snart längtan är så stor

mamma hjärtat blöder ! vill att du ska komma hem nu <3

Så otroligt jobbigt att vara ifrån sitt eget barn kärleken till sitt barn är verkligen obeskrivlig trodde jag aldrigh innan jag fick barn men nu vet jag + att han inte alltid är hos mej han jhar ju även en pappa som han är hos och då kan man ju inte träffa han så mkt bara om man råkar träffa på dom då annars är ju dom borta när han har honom !

Snart blir min "lill" pojk stor hela två år gud va tiden går fort känns som de va igår man låg och kristade och hade smärtor :) hehe !

Men men kan ju inte hinna med allt e :)

Vet inte alls va jag ska köpa till honom han har ju typ allt som ett barn kan ha ! Någon som har något förslag ?

Funderar ju stark på en bobby car bil dom är ju hur bra som helst

både för stora barn och för små barn dom kan ju ha dom så pass länge !

Vi får väll se va de blir för skoj !


Ja ska man kanske skriva om hälgen oxå då när man ändå är på G och skriva känner ju för att skriva av mej lite :) hehe !

Fredagen : Började med att jag ocj jennica och vickan va till bollnäs handlade en del saker och givet vis vart de ju oxå MAX :)

Även bolaget vart någon öl på kvällen satt och förfesta lite hemma hos mej sen vart de utgång Full som en kastrul kan jag lova att jag va tror de va bra länge sen jag va så full bråkade även med vakten på stath han va ute som privat person måste jag även tillägga störd i huvet. står verkligen och retar upp en och han ska vara vakt??!?!?!?!?! har inte dom annat för sej än stå och reta upp folk när man ber dom gå?!?!?!?!

Ne man blir ju vansinnig :)

Lördag :Gvar så jävla sleten så jag tog mej en omstart på dagen men en ÖL gött som faaan va de iaf ! :) sen orkar jag inte skriva så mkt mer om lördagen kommer kanske en annan dag !


Nu ska jag sova natt på er !


Kevin jensrud mamma älskar dej till tusen ! <3

Av Sara - 15 februari 2009 15:57

Hejsan blir bara ett kort inlägg idag ! Trött som en fris bakfull skäms efter helgens bravader kan de blir VÄRRE?


Sov dags nu !

Natta .

Saknar Kevin<3<3

Av Sara - 9 februari 2009 22:38

Hejsan nu va de väll ett tag sen jag skrev igen iaf "riktigt" :)

Har väll inte hänt så mkt sen sisst jag skrev heller kevin är piggare syns på han att pencilinet gjort sin effekt mkt bra tycker jag han ska ju inte behöva vara dålig när de finns resurcher ! :)

Men inge feber nu iaf ! Mammas lill hjärta:)

Han pratade ju även med sin mormr idag och sa åt henne köpa chips så här lät de Mommo chippa omma vevve (mormor köpa chips och komma till kevve ) :) haha så himla gullig han är :)


Får även gratulera syster till körkortet idag ! Grattis Grattis ! :)


Viktoria va här en sväng idag oxå käka lite mat och greja hema gjort korvstroganoff och ris skit gått va de :)

Måste vi göra igen ! :) hon glömmde även sin lilla kamera här men hon skulle ju komma imorgon oxå så hon får ta den då :) <3


Tror även jennica skulle komma hit efter hon vart i föne men vet inte börjar ju bli ganska sent men de visar väll sej de oxå ! :)<3


undra om jag kommer få något på alla hjärtans dag då ?:) hehe väntar ju på mina hemliga beumdrare nu ! Men man kan ju alltid drömma vidare !


Nee nu ska jag titta lite på tv är så j*vla snorig så jag vet inte vart jag ska ta vägen !


Älskar Dej Min Älskade Son Kevin<3

Av Sara - 9 februari 2009 20:43

Inge svar på de hoppas de går bättre inlive då :)

Presentation

Omröstning

Känner du mej ?
 Ja
 Nej
 Vet Ej
 Tror de
 Vet vem du är
 Inte en anning om vem du är
 värdelös blogg så jag måste ju titta ändå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards