Alla inlägg under november 2008

Av Sara - 25 november 2008 21:09

faan va less jag är nu är de inte folk som ska lägga sej i nått man gjort fel så ska man bråka om ett litet jävla barnbidrag och underhåll med X:et ååå . till två personer vill jag bara säga GET A ON LIFE!!!!!! Sluta lägg er i mitt ni har inget med de och göra men är de så de ska vara så klart jag kan vara jävlig tillbaka oxå ! men men . iaf så är jag typ sjuk igen mår inte alls nå bra ont i öronen som ett as vet fan inte om de är för förkylning eller om de är öroninflamation som är på g inge kul , Till hälgen blir de Ikea med jennica FAAAAN VA SKOJ ;) handla lite julklappar och så vet på ett ungefär vad jag ska köpa men inte till alla än =/ Sugen på fest på fredagen oxå men vi får se på lördag blir de de iaf de är ju inflyttnings fest hos Moster sen JVG :) nee nu skiter jag i de här hej då !


Älskar Mitt Hjärta Den Enda jag Behöver För Att Överleva <33

Av Sara - 24 november 2008 15:58

Nu har man typ nyss slutat vilken trevlig dag man haft idag började ju med att man fick sej en överaskning dom hade bokat massage till mej så vid 12 kom en av barnens mamma hon är massör och masserade mej hur Jävla könt som helst skit duktig va hon kan inte säga mer än TACKTACK de behövdes verkligen :) va lite öm i svanskotan efter eller är de fortfarande :) slutade tidigare fick jag oxå göra skönt de kevin va ju hemma med mamma och pappa :) så nu sitter jag här hemma hos sdom oxå ska vara här antagligen till imorron omn dom är klar i min lägenhet får ju om tapetserat skönt :) Tänkte ju även att jag skulle åka til jennica en sväng idag men blev lite ändrade planer vill inte köra mer bil idag är ju faan snor halt ute =/ synd får åka dit en annan dag ! men tror hon skulle komma till mej imorgon och hjälpa mej sätta upp alla grejor och dona på lite :) nee nu ska jag fundera på vad vi ska äta för mat idag mamma och pappa jobbar så de är ju jag kevin och marcus hemma ,


Älskar min Solstråle du är värd allt<33

Av Sara - 23 november 2008 19:33

Ååååå va le jag är på folk som måste lägga sej i ens liv fast dom inte har ett skit med mitt liv och göra ! men vissa har ju sjuktråkigt liv då blir de ju lätt så;) MEN MEN ALLT GÅR !!!

Av Sara - 16 november 2008 23:16

Heej . finns inte så mycket och skriva igentligen  men men , vare hos jennica fikat och ätit god mat idag =) Fick även ett väggvitrinskåp av mona Tack :) nee tv sova hej då .



Jag lever för dej Kevin mamma älskar dej<3

Av Sara - 15 november 2008 13:01

Hej . har inte så mycket och skriva här igentligen har ingen skriv lust ingenting. Skriver lite om gårdagen då ! Fast de hände inte mycket då heller :) Men de börja med att jag åkte till färila till jennica sen åkte vi till folkan i fala va nå klädförsäjning där hittade iaf en julklapp :) Bara 15498465 kavr nu :( haha . sen åkte vi ner på ljusdal lämnade lite grejjer och handlade lite :) sen vidare till färila STORHANDLADE vangnen va FULL haha . sen hem till jennica och lars igen käka SKIT GOD MAT den ska jag tvinga henne laga igen :) haha . Sen va de inte så kul va på sjukhuset hatar verkligen de stället alltiud lika nervös när man ska gå in där . Sen vart de så klart skjutsa lite fylle folk :) haha . Och till gidlund family drack lite kaffe :) sen vidare igen ner på ljusdal ! :) sen hem och sova ja de va de som hände igår :) Undra va som händer ikväll då ? Nå förslag ? Jennica ? Fyllefolk ? Fest ?  ja ja de visar sej :)


Älskar Kevin <3 Mammas Solstråle <3

Av Sara - 12 november 2008 21:56

Lång dag sjuk trökigt nyss hängt tvätt nyss hem kommen för ett tag sen . har inte så mycket och skriva faktist ! :)


Älskar min lilla kewe BUUUUS :)

Av Sara - 12 november 2008 19:40

Jag tävlar om ett presentkort värt 300kr hos A-BAY i Tant Ulrikas blogg. Var med du oxå!

Av Sara - 10 november 2008 21:12

Jag tävlar om ett presentkort på 400kr att handla för hos MiLike i TantUlrikas blogg. Tävla du oxå!

Presentation

Omröstning

Känner du mej ?
 Ja
 Nej
 Vet Ej
 Tror de
 Vet vem du är
 Inte en anning om vem du är
 värdelös blogg så jag måste ju titta ändå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards