Alla inlägg under januari 2009

Av Sara - 29 januari 2009 20:51

ÄNTLIGEN har man vare ut på sin första skoter tur i år nu är den ju lagad och klar HELNÖJD !

saraskoterkåt!;)

Kevin Har oxå vare ut och åka skoter skit kul tyckte han oxå att de va mamas guldklimp han trätade även på moffar när jag kom  fram till dom när han skulle sätta på över draget med en arg röst kom de Offffar mamma åka otern !!!

haha va ju så gulligt så man kunde ju inte sluta skratta ! =)

Av Sara - 27 januari 2009 22:54

Faaan va jag är gör lee på personer som är två sidig Dag för dag man vet lixom aldrig hur de är !?!??!?!

Men men ändå måste man vara inblandad går ju inte lägga på is e !!!


Nee nu är jag SUR rent ut sakt FÖRBANNAD !

Av Sara - 25 januari 2009 22:37

Hej ,

nu sitter jag hemm eller ja de va ju ett tag sen man kom hem oplogad väg hem känndes ju inte så där skit skoj !

men kom hem gjorde jag iaf :)

Tack lars för uppskotningen :)

Och jennica tack för denna helg de måste vi snart göra om igen :)

hua va kul vi haft !

Länge sen man hade de nu :)

imorgon ska jag praktisera ! Längtar inte om de blir sånt här skit väder ! =/

Sen blir de färila hänga lite kläder i pannrummet hihi:)

Torkar ju bra mycket fortare där än hemma hos mej iaf :) då får jag ju hänga kläder överallt !

Ska även rensa ut lite grejer tänkte jag men vet inte vad än jag använder ju allt ! ? men men .

Ska försöka glöra lite bättre förvaring tänkte jag !

Rensa , Slänga , Förvara , :)

skulle även ha tapetsera köket får se när de blir vill ju inte att kevin ska vara hemma då så¨han slipper vara upp i de .

Nee nu blir de tv en stund och fantisera! HAHA !


Kevin<3 den enda kärleken i mitt liv jag tok älskar dej !

Av Sara - 25 januari 2009 13:36

JAG VILL HA SOMMAR NUUUU!

Vilket ej kommer inträffa !


Av Sara - 24 januari 2009 23:39

Heee j. nu sitter jag hos jennica och lars ,

 va ut igår faaan va skoj de va tror jag inte haft så roligt på länge :)

 Satt och förfesta hemma hos erik en stund jag och jennica först till han kom hem sen vidare till clas , 

trevligt folk :) sen vart de krogen :)

orkar ju inte skriva allt som hände igår komm ju inte ihåg så jävla mycket :) haha ,

 sovit halva dagen idag har jag gjort iaf  :) hehe :)

Vilken jävla snöstorm de är ute idag huaa blåser ju bort =/

Saknar min lilla gofis , snart tisdag . Längtar !



Nee social nu :)

Tjaaaobolino / Sara

Av Sara - 23 januari 2009 16:13

Feeeeeeeeeeeeeest ! Hörs efter helgen ! :)

Av Sara - 20 januari 2009 22:07

Åååå gud va gör lee jag är !

 Tront på faan att spisen ska sluta funka oxå nu då !

Tur att sonen har åkt till pappa sin idag när den skulle pajja!

Tur Jennica är snäll och kommer ner med en termos kaffe till mej iaf

annars hade jag ju dött :) hehe !

(inte beroende alls ) (HAHA)

imorgon ska jag till skolan skriva klart min fina egelska uppsatts och hoppas på ett G iaf Kan ju alltid hoppas på de :)

sen kanske även ett matte prov?!

Gud va jag känner att mitt liv bara flyter på nu allt går som på räls sköönt!

jag började ju trots allt ta tag i skolan i augusti före har jag ju bara skititg i skolan . Stolt över mej själv att jag orkat ta tag i skolan och verkligen satsar på att få klart mina betyg !


Mycket nya ord kommer de från lillkillen min oxå igår sa låt mamma (förlåt mamma) lät ju så gulligt :)

även att han sa Lilla lilla offa äst (lilla lilla morfar bäst) han är ju så rolig fattar inte vart allt kommer ifårn han är så på hittig ! :)

 sen finns de ju lite andra ord som oxå kommer de är hur mycket som hälst nu !

sen såg han ju ett kort på kommpisen idag oxå när jag satt vid datorn han vråla så de hördes i hela hybo ISSSSAAAAk (observera litet k ) hehe . han kan min lilla troll ! :) 


Neee nu ska jag gå ut och ta mej en rök ! och hoppas de dyker upp nå kaffe snart :)


Älskar dej min älskade ängel ! <3

Av Sara - 19 januari 2009 23:19

Heej . är i hbo än jag :)men de finns ju en annledning till de oxå ! fick reda på att ena bromsklossen va paj typ "krossad" så den funkade inte så den har pappa bytt idag :) men han fick ett annat jobb som han måsta åka på så han han inte byta den andra klossen tror han skulle göra de imorgon och smörja ! så snart kanske jag har en hel bil igen :) hehe ! :)

kevin är dålig än han oxå stakarn ! =/

spyr hela tiden får inte i han någon mat överhuvud taget han bara dricker han dricker inte ens vällingen ! =/

då är de illa !

+ att han ska till ante i morgon får väll se hur de går med de han ska ju trots allt åka till leksand ! ska ju skratta om han spyr hela vägen "de som kommer gå så bra"

HOST!

sen är de en vecka tills man får se hjärtat igen :(

får hoppas veckan går fort iaf :)

har ju lite och göra så har jag tur gör den de iaf ,

funderar på om man skulle tagit sej en tur till färila imorgon oxå på kvällen fast de beror ju på om den andra bromsen är bytt annars sätter jag mej inte och åker dit ! de tror jag dom förstår oxå hehe !

kom och tänka på en sak jag när man får barn då märker man verkligen vilka som är ens vänner och inte nog för att jag kanske inte är den bästa på att höra av mej heller men jag har faktist ett ansvar så jag kan ju inte sitta i telen hela dagarna + hälsa på folk . tillräkligt jobbigt och få ihop dagen ändå som ensammstående mamma är de inte lätt så här ser mina veckor ut

7.45 Kliva upp väcka kevin göra välling /frukost åt han

klä på honom gå ner till dagis 9.00 skynda sej iväg till praktik / skolan .

16.00 slutat för dagen skynda sej hem hämta sonen på dagis hemma vid 16.30 laga mat 17.30 ungefär klar med maten äta . sen är de ju nästan kv'ller då är de ju bada kvällsfika leka en liten stund 20.00 då är de lägg dags ! så ser mina vecko dagar ut som ensammstående har ju ingen som kan passa kevin en sväng på kvällen om man vill åka någonstans så de får man ta när man är barnledig eller en väl planerad vardag !

:)

tänkte bara skriva de så alla får se hur jag har de på mina dagar !


Nee nu ska jag kolla på tv försöka sova en liten stund tills imorgon hoppas jag iaf får se hur sonen mår inatt :)


Älskar dej kevin mitt liv min kärlek!<3

Presentation

Omröstning

Känner du mej ?
 Ja
 Nej
 Vet Ej
 Tror de
 Vet vem du är
 Inte en anning om vem du är
 värdelös blogg så jag måste ju titta ändå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards