Alla inlägg under oktober 2008

Av Sara - 30 oktober 2008 12:52

Ja nu sitter man här igen inte så mycket och skriva men de blir väll nån rad iaf :) Har ju inte hänt så mkt eller jo men inget vi ska ta här . Kevin har vare sjuk hela veckan feber den stakarn fortfarande feber men men ikväll åker han till sin pappa undra va jag ska göra dåra ? funderar på och städa lite men känns inte som orken finns . :) Eller ska jag åka till hybo så MAMMA får bytta däcken på bilen haha men tror jag väntar kan ju bara tänka mej hur de ska se ut om de går fel :) haha :) Blev ju inge Dex i hälgen heller synd men man spara ju ganska mycket pengar . Blev fylla och hemma fester och en snabb krogen runda iaf :) Neee nu ska jag ringa Jennica.Bloggagratis.se och fråga om hon vill komma ner till mej och dricka en slurk kaffe :) hehe .


Älskar dej Kevin <3

Av Sara - 27 oktober 2008 22:53

SKIT BLOGG.. Allt jag skrev är borta orkar faaan inte skriva allt igen !

Hej då..

Av Sara - 19 oktober 2008 12:14

Fest Fest mera fest .. sitter hos jennica nu nyss ätit mat :) intresant va?:)


Jag älskar min gullunge <3

Av Sara - 11 oktober 2008 22:40

Heeej , då va man hemma eller ja har vare hemma ett tag , tror min lille man va lite trött idag somnade vid 7 jag som hade tänkt att vi skulle ha mys kväll men de vilja inte han , hehe . oj vad han hostar låter inte ett dugg kul . tror ju nästan att han får gå naken ute när han är hos sin pappa . ska nog anmäla honom till en lära klä på skola ! känns så ,  förljde med jennica till sundvall igår va och hälsade på hennes kusin sen lämnade vi jonte , länge sen man såg han vara så glad .


Sen tycker jag ju att en "viss" person ska stå för va den säger , men men de kommer du nog aldrig å göra man kallar inte folk vad som helst .


Nee tv nu igen ! Älskar Dej Kevin Puss<3

Av Sara - 6 oktober 2008 22:30

Heej . idag har de inte hänt så mkt faktist börja med att jag klev upp väkte min trötta son sen fick han välling byta blöja typ sen dagis , sen åkte jag på praktiken hem hämta kevin efter ett tag kom ante och hämtade han . och malin kom så då bjöd hon sin älskade syster på mat :) TACK :) sen åkte jag till färila till jennica :) sen när jag åkte därifrån hörde jag en låt på radion som fick mej och tänka på monken och att jag måsta gå på hennes grav och jo jag åkte dit han bara gå utanför bildörren då brast de kunde knappt stå på benen hade inte kommit fram till graven . gick dit tårarna sprutade visste ju typ inte va jag skulle ta mej till, kunde inte stå kvar där alla minnen kom jag bara grina och grina tror jag aldrig grinat så mkt nångång.. tänk att de redan gått två år..23/9-2006 även min födelsedag , kommer fortfarnde ihåg när pappa ringde mej kl 7 på morgonen jag va uppe och skulle tvätta byxer som jag skulle ha under dagen . först säger han grattis på födelsedagen och jo jag blev ju lite orolig när han ringer 7 på morgonen och jag visste att monken var dålig iaf så säger han att dom kommer senare och sen kom de tänkte att du skulle få veta att monken dog inatt jag bara grina vilja inte vara med längre allt va så jävla hemskt..

ååå va skönt de va och skriva av sej lite..


Älskar dej Kevin <3

Av Sara - 2 oktober 2008 21:13

Tjaaao :)

Vilken stressig dag idag :) hmm :) eller kanske inte hehe :)

Har vart i färila en sväng sen hemma . mamma kom förbi och bytte bil med mej jag hade ju hennes ! Mamma bjöd på mat visste inte alls vad vi skulle äta men mammsen hade ju vare och handla lite så de blev pyttipanna göttgött . :) Ante kom en sväng han oxå han vilja ju träffa Kevin . Men men nu sover kevin iaf somnde kl 7 han va skit trött , lite välling sen tvärsloknade han . ja va ska man hitta på i hälgen då ? nn som vet nå kul man kan göra ?

nee nu ska jag kolla på lyxfällan sjuk program de där men men .


Älskar Dej Kevin <3


/Sara

Av Sara - 1 oktober 2008 21:30

Heej .

då va man medlem på den här sidan oxå då får se hur bra den igentligen är :) hehe . nyss hem kommen vare och ridit sköönt :) ska hoppa in i duschen nu snart . sen kommer jennica och dricker lite kaffe med mej .

gött gött :)


Älskar dej kevin <3


Tjaaoo / Sara

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner du mej ?
 Ja
 Nej
 Vet Ej
 Tror de
 Vet vem du är
 Inte en anning om vem du är
 värdelös blogg så jag måste ju titta ändå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards